måndag, juli 27, 2009

Tristlista

Här händer visst inte så mycket, så jag försöker sparka liv i bloggen genom en lista jag knyckte hos Gabbiz - thanks dear!

Dagens humör: Lite måndagssegt.
Dagens mående: Ok, men trött.
Dagens borde: Ut och promenera.

Dagens frisyr: Precis som vanligt, ingen riktig frisyr, bara hår på utväxt.
Dagens klädsel: Blåjeans, vitt linne, ljusbrun kofta.
Dagens planer: Nu är ju dagen nästan slut, men förbereda lunchlåda till imorgon kanske?

Dagens materiella vill ha: Diskmaskin, digitalkamera, ny bil, massa fina höstkläder.
Dagens längtan: Närhet.....
Dagens fundering: Kommer jag någonsin ha ett kärleksförhållande med en man igen?

Dagens beroende: Internet.
Dagens tråkigaste: Att jag är trött och bara vill gå och lägga mig
Dagens roligaste: Sarah Sjöströms VM-guld och ett besök från en kär gammal kollega på jobbet.

Dagens lunch: Sill och potatis.
Dagens låt: "Du gamla, Du Fria"
Dagens middag: Mackor.

Dagens tack för tipset: Måste man verkligen skriva något här?

Inga kommentarer: